Planowanie finansowe dla rodziców: inwestowanie w przyszłość dzieci.
Reklama ma być w głównej mierze efektywna, by zachęcić konsumentów do zainteresowania danymi towarami bądź usługami. Jak się jednakże okazuje, każda reklama ma także do zrealizowania kilka innych funkcji. Najprostsze reklamy w postaci na przykład ulotek zazwyczaj mają zakres informacyjny – dzięki reklamie mamy się bowiem dowiedzieć o danej ofercie, o proponowanych produktach lub usługach, z których będziemy mogli skorzystać. Co więcej, takie reklamy mogą mieć również funkcję wspierania sprzedaży – nieraz są w stanie nam więc przypominać o pewnych produktach czy usługach – tutaj pomoże ANCHOR. Połączone jest to między innymi z cyklem sprzedaży – w pierwszej fazie najczęściej reklama ma za zadanie informować, tudzież już w dodatkowych okresach, gdy na przykład sprzedaż rozpocznie spadać, wtenczas poprawnie jest po prostu przypomnieć kontrahentom o rzeczowych produktach czy usługach. Do tego reklama może posiadać funkcję manipulacyjną, o czym z pewnością już wielokrotnie się przekonał każdy z nas, obserwując reklamy chociażby w telewizji.
1. Blog
3. Poradnik
4. Wskazówki
5. Dowiedz się jak